بیانیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

🔸دهه فجر انقلاب اسلامی، سند عزتمندی و طلیعه پیروزی مستضعفان برابر مستکبران و یک پدیده منحصر به فرد و مظهر شکوه و عظمت ملت شریف ایران است.

🔸انقلاب اسلامی، یک حقیقت برخاسته از سند الهی است و تا هنگامیکه متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، اگر قدرت های جهانی با یکدیگر متحد شوند، نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.

🔸بار دگر زمستان این سرزمین، با گل کردن شکوفه های فجر انقلاب بهاری شد و دهه فجر، فرصتی برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی مقابل توطئه مستکبران و یادآوری تجلی حماسه غرورآفرین مردم ایران اسلامی، در خلق شور و شعور تاریخی برای تحقق آرمان ها و ارزش های دینی و ملی مردم قهرمان ایران است.

🔸کارگران ایران‌زمین، که از روزهای اولیه انقلاب همراه با مردم در میدان مبارزه بوده و از السابقون بوده‌اند و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای تولید و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از تمام توان و قدرت خود مایه گذاشتند و در حال حاضر در جنگ اقتصادی در سنگ تولید مقتدرانه پای کار ایستاده‌اند.

🔸آری، کارگران همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور و عشق الهی، در تداوم راه و خون‌بهای شهدای والامقام به پاسداشت این دهه مبارک گردهم می‌آیند، تا ندای عدالتمندانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

🔸خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی عافیت برای هموطنان گرامی، به ویژه مدافعان سلامت و ضرورت رعایت کلیه توصیه های بهداشتی با تاکید بر استمرار حضور یکپارچه و پرشکوه همه دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی علی‌الخصوص قشر شریف همیشه در صحنه کارگر دعوت می‌کند، برای دفاع از آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، در کلیه مراسمات و برنامه های اعلامی از سوی ستاد دهه فجر و ادارات و نهادها و تشکل‌ها، شرکت فعال و پرشور داشته و وفاداری و اعتماد عمیق خود را با نهضت اسلامی به نمایش بگذارند.

💐دهه فجر، سالروز حماسه پرشکوه و همیشه ماندگار انقلاب اسلامی ایران مبارک.💐

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

Check Also

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در محل خانه کارگر گیلان برگزار شد

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از کارگران و بازنشستگان و بسیجیان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *