پیام خانه کارگر بمناسبت پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی

خانه کارگر بمناسبت پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام خانه کارگر بمناسبت پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر هاشمی

سلام بر مرد مبارزه میدان های نبرد

برای آزادی ،

سلام بر  مرد روزهای پیکار و ایستادگی ،

سلام بر او که امیرکبیر را قهرمان مبارزه برای آزادی خواند و خود همچنان قهرمان این مبارزه بوده و هست .

بار دیگر سالگرد درگذشت او خاطره هامان را تلخ  و یاد توانایی های او در حرکت به جلو ، بازگشت و اصلاح چنان بی نظیر بود که امروز قضاوت در مورد آن دشوار است. تاریخ در مورد این قهرمان بسیار خواهد نوشت . از توانایی های او در اداره و پیشبرد جنگ ،  از توانایی های خود از توانایی های او در عرصه های دیپلماتیک ، از توانایی و دانایی او در اداره کشور در روزگاری که در مجلس بود ، آنگاه که در مقام ارشد اجرایی  به عنوان رئیس جمهور این کشور را اداره می کرد تمام قد ایستاده بود . اما هیچکس نمی تواند مهربانی های او را فراموش کند . به یاد می‌آوریم که مسئول ملاقات‌های او می‌گفت عجیب است هر کس که به ملاقات او می رود با هر جریان و جناحی راضی برمی‌گردد. همه را دوست داشت ، چون ایران را دوست داشت و همه ایرانیان را به سمت تعالی و توسعه کشور می‌خواند. او عمیقاً از روز شروع مبارزه در کسوت یک طلبه تا روزی که درگذشت ، فقط به اسلام می اندیشید و اسلام را آنگونه که فراگیر و همه گیر است می شناخت .

و او اسلام را برای جذب ، برای محبت و برای نزدیک کردن قلوب به همدیگر و بالاخره برای نجات جهان اصل می شناخت . بنیادش بر اسلام بود و امروز او در نزد خدایش روزی می خورد و بی شک آرزو می کند که ما بتوانیم کشوری که از سخت ترین تنگناها به اوج عزت و شکوفایی رسید، دوباره از نو بسازیم و دوباره سازندگی بجای تخریب و بدگویی از یکدیگر ، محبت و اتفاق راه و مسیرمان باشد .

سلام و درود فراوان به روح در فتوحش و سلام و درود به تمام رهروان و دوست دارانش .

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در ۱۹ دی سالگرد این عزیز سفرکرده را گرامی می دارد و به خانواده مقاوم و همه آحاد مردم ایران مجددا فقدان او را تسلیت می گوید . سلام و درود خدا بر او باد .

السلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

Check Also

هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری برگزار میگردد

دارالقرآن خانه کارگر برگزار می کند؛ ✅ ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *