شکایت نیروهای شرکتی از مخابرات گیلان/ از وعده‌ها ناامید شدیم

نیروهای شرکتی مخابرات گیلان گفتند: روال تشکیل پرونده و ثبت شکایات با جدیت و سرعت هرچه تمام‌تر در حال انجام است و تا زمان وصول همه مطالباتِ چند سال اخیر ادامه‌دار خواهد بود.

نیروهای شرکتیِ مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه از وعده‌های مسئولان قطع امید کرده‌اند، گفتند: در حال ثبت شکایت در اداره کار هستیم.

آنها گفتند: علی رغم یکسال مطالبه‌گری و نامه‌نگاری‌های گسترده، عزمی در مدیران و مسئولین استانی برای رسیدگی به مطالبات به حق نیروها دیده نشد و در آستانه سال جدید به معیشت کارکنان بخش خصوصی اهمیتی داده نمی‌شود.

به گفته‌‎ی این نیروها، در این شرایط بسیاری از کارکنان شرکتی مخابرات استان گیلان به دنبال پیگیریِ مراحل ثبت شکایت در اداره کار هستند و احتمالا در فروردین 1401 شاهد موجی از پرونده‌ها در اداره کار این استان خواهیم بود.

به گفته‌ی این نیروها؛ روال تشکیل پرونده و ثبت شکایات با جدیت و سرعت هرچه تمام‌تر در حال انجام است و تا زمان وصول همه مطالباتِ چند سال اخیر ادامه‌دار خواهد بود.

گفتنی است؛ نیروهای شرکتی مخابرات گیلان به عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل، رد شدن ناقصِ حق بیمه‌ی نیروها و عملکرد پیمانکاران مخابرات در قبال نیروها معترض هستند.

Check Also

هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری برگزار میگردد

دارالقرآن خانه کارگر برگزار می کند؛ ✅ ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *