برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات خانه کارگر استان گیلان با حفظ فاصله اجتماعی

در این مراسم که بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن وهمچنین سالروز ولادت امام خمینی (ره) برگزار گردید جمع کثیری از تشکلات کارگری و بازنشستگان و بویژه خانواده معظم شهدای کارگری، جانبازان و ایثارگران وهمچنین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان ومعاونین آنان حضور داشتند.
پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و خواندن سرود ملی، ابتدا حسن ایزدی دبیر اجرائی خانه کارگر گیلان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین تبریک روز زن به زنان کارگر، به بیان نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تقدیم شهداء وجانبازان و ایثارگران پرداختند.
وی از دولت، مجلس و مسئولان نظام درخواست توجه ویژه به امنیت شغلی و وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان را نمودند.
سپس غلامرضاخوالگر رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان ضمن تبریک ایام دهه فجر و روز زن، درخواست انسجام قراردادهای کارگری و یکپارچگی قراردادها در همه کارخانجات و ادارت کارگری، رفع تبعیض و پرداخت مطالبات به حق کارگران و بازنشستگان بر اساس تورم و پاسخگویی به همراه پیگیری مجدانه مسئولین در برابر خواسته های به حق این قشر زحمتکش را نمودند.
در ادامه این مراسم مهندس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک ایام به بیان عملکرد ادارات مربوطه پرداختند.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، زنان کارگر و تشکل‌های کارگری استان با اهدای جوایز تقدیر گردید.

کانال سروش خانه کارگر :

http://sapp.ir/khanekargar_guilan

کانال تلگرام خانه کارگر :

https://t.me/khanekargar_guilan

Check Also

هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری برگزار میگردد

دارالقرآن خانه کارگر برگزار می کند؛ ✅ ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *