دیدار هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز با هیئت اجرایی خانه کارگر گیلان

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان و هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت دیدار و گفتگو کردند. نصراله دریابیگی عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور از مهمانان در این جلسه بودند .
حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضران با اشاره به اینکه در استان گیلان چهارصد و بیست هزار بیمه شده وجود دارد اظهار داشت تعداد بازنشستگان استان نیز در حال حاضر یکصد و بیست و هشت هزار نفر میباشند .
در ادامه غلامرضا خوالگر ریاست کانون شوراهای اسلامی کار استان گیلان انسجام و وحدت و همدلی را راز موفقیت جامعه کارگری در کسب امتیازها برای کارگران عزیز عنوانکرد و خاطرنشان ساخت : اگر این دیدارها و تعاملات مداومت داشته باشد قطعا نتایج و خروجی های مثبت در پی خواهد داشت .
در ادامه اقای صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات تبریز وعضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تبریز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران گیلانی خود اظهار داشت : در حال حاضر خانه کارگر تبریز با یکصدو شصت و پنج هزار عضو رتبه اول تمدید اعضا را در کشور از آن خود کرده است .
وی افزود : دو بیمارستان در حال فعالیت داریم و مجوز ساخت یک بیمارستان جدید را با پانصد میلیارد تومان اعتباردریافت نمودیم که در مجلس هم تصویب شده است .
وی افزود : سی و ششمین دفترچه رفاهی ما فردا رونمایی خواهد شد .

فهیمه فتحی

Check Also

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در محل خانه کارگر گیلان برگزار شد

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از کارگران و بازنشستگان و بسیجیان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *